قاضي :بايد نظر كي روش را جلب كنم /پيراهن تيم ملي براي من ارزش ديگري دارد

قاضي :بايد نظر كي روش را جلب كنم /پيراهن تيم ملي براي من ارزش ديگري دارد

تیم فوتبال استقلال پس از حذف دراماتیک از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا ، این روزها با دعوت شدن چند نفر از بازیکنان خود به اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان با تعداد کمتر نفراتش مشغول از سر گیزی تمرینات آماده سازی خود برای حضور در ادامه بازی های ماراتن لیگ سیزدهم است . محمد قاضی ، مهاجم باتجربه آبی پوشان در خصوص شرایط خودش و این تیم با " گل " گفت و گویی انجام داده که از نظر می گذرانید :

 

*وضعیت مصدومیتت به کجا رسید ؟

شکر خدا روز به روز بهتر می شوم و مراحل در مانی ام را بی وقفه طی می کنم . الان هم روزی 2 جلسه فیزوتراپی را زیر نظر دکتر نوروزی پیگیری میکنم تا مصدومیت کشیدگی که از ناحیه کشاله ران داشتم برطرف شود . البته یک مقدار هم درد از ناحیه دنده قفسه سینه احساس می کردم که با آمپول های درمانی کادر پزشکی فروکش کرده است . بی صبرانه منتظر هستم تا بتوانم با آمادگی کامل در خدمت تیمم باشم.
 

*شرایط استقلال را چطور می بینی؟

خب هر حال حالا که لیگ تعطیل است و ما مشغول تمرینات آماده سازی هستیم . من فکر میکنم که وقتی بچه ها به اردوی تیم اضافه شوند و بتوانیم یک ریکاوری خوب را برای ادامه کار داشته باشیم ، استقلال با این بضاعت می تواند با قدرت برای قهرمانی در لیگ و جام حذفی گام بردارد .
 

*قبل از مصدومیت روند خوبی داشتی و در آخرین بازی در لیگ قهرمانان هم موفق به گل زنی شدی ، این روند ادامه خواهد داشت؟

البته من دوست داشتم گلی که در مقابل تیم اف سی سئول به ثمر رساندم ، با پیروزی استقلال همراه باشد و بتوانیم به فینال صعود کنیم که در نهایت اینطور نشد ولی همانطور که گفتم شرایط خوبی دارم و تصور می کنم بتوانم به تیم در ادامه کمک کنم . در ضمن لازم است تشکری هم داشته باشم از هوادارانی که در بازی مقابل نماینده کره تیم را تنها نگذاشتند و حمایت مان کردند . امیدوارم بتوانیم در ادامه با بازی ها و نتایج خوبی که در رقابت ها کسب می کنیم ، این لطف مردم عزیز را جبران کنیم.
 

*لیست تیم ملی هم که طبق برنامه اعلام شد و برخلاف تصور کارشناسان نامی از محمد قاضی در آن نبود ، چه نظری در این باره داری؟

از وقتی که کارلوس کروش به ایران آمد ، من در خدمت تیم ملی بودم و 2 سال زیر نظر ایشان کار کرده ام و در تمام مدتی که ملی پوش بودم سعی کردم کارایی خوبی برای تیم ملی کشورم داشته باشم . مدتی درگیر مصدومیت بودم و حالا هم با این وجود تمام سعی و تلاشم را خواهم کرد که بتوانم با آمادگی مناست نظر مثبت کادرفنی تیم ملی را جلب کنم چرا که پیراهن تیم ملی برای من ارزش دیگری دارد . کروش مربی بزرگی است و فوتبال را در بهترین شکل آن درک می کند . من امیدوارم که همه در کنار هم بتوانیم زمینه حضور هرچه قدرتمندانه تر تیم ملی را در جام جهانی برزیل فراهم کنیم و بنده هم سهم کوچکی در این راه داشته باشم.
 

*طبق برنامه اعلامی از سوی سازمان لیگ ، استقلال در 9 روز 3 بازی را برگزار خواهد کرد ، این فشردگی بازی ها برای شما دردسرساز نیست؟

به نظر من باید برنامه ریزی بازی های لیگ اصولی تر باشد تا تیم هایی مثل استقلال با این شرایط دچار مشکل نشوند . شما ببینید که تیم ما با همین روند چند مصدوم در این مدت داشته و چقدر از این بابت ضرر کرده است . ما سفرهای طولانی در جریان هر بازی داریم که با فاصله کم بازی ها می تواند برای مان مشکل ساز باشد . امیدوارم که با برنامه ریزی دقیق تر این مشکل هم در ادامه حل شود تا شاهد جذاب تر شدن بازی ها باشیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 17 مهر 1392برچسب:, | 12:37 | نویسنده : mahdi |
  • پول فا
  • ریاح